loading...
دانلود بازی های جذاب کم حجم و معروف
porya pishva_pegman pishva بازدید : 8 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

یک بازی اول شخص پازل می باشد که توسط تیم کوچک Airtight ساخته شده است . این بازی توسط طراح ارشد Portal طراحی شده ، یک قانون فیزیک که نیازی به تعریف ندارد. دو پنجره وجود دارد، وارد یکی از آن ها می شوید و از دیگری خارج می شوید. تمام چیزهای دیگر به همین موضوع ساده وابسته هستند. بسیاری از بازی های موفق دیگر هم به همین شیوه ساخته شده اند . در این بازی شما در نقش یک پسربچه ی ۱۲ ساله خواهید بود که در تعطیلات اخر هفته به خانه ی عجیب عمویش رفته است و طی اتفاقی عموی او ناپدید میشود . شما می بایست عموی دانشمند خود را پیدا کنید . برای این کار از آخرین اختراع او یعنی Shift Device استفاده نمایید . کار این دستگاه سوئیچ بین ابعاد و درپی آن حل پازل های بازی می باشد .

 

Quantum Conundrum دانلود بازي Quantum Conundrum براي PC

porya pishva_pegman pishva بازدید : 19 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

یک بازی اکشن با درون مایه طنر است که برای تمام پلتفرم ها منتشر شده است . اینبار Traveller’s Tales سبک Open-World را به دنیای LEGO Batman آورده است. در حالیکه داستان خیلی خطی خواهد بود و یک ماجرای شر مربوط به جوکر (Joker) و لکس لوتور (Lex Luthor) در آن وجود دارد، این قابلیت برای شما وجود دارد که به بیرون رفته و شهر Gotham را سیاحت کنید.معلوم است که بازی از این لحاظ نگاهی به Batman: Arkham City داشته است. شاید داستان، شما را به یک سری مکان های خاص و محدود ببرد، ولی شما هر لحظه می توانید به مکان های دیگر سر بزنید. بعضی از محیط ها از همان ابتدای بازی قابل دسترسی هستند، ولی بعضی از آن ها نیازمند یک سری مضامین (مثلاً لباس های خاص برای شخصیت ها) هستند. بتمن (Batman) و رابین (Robin) لباس های مخصوص خود را دارند و وقتی آن ها را می پوشند، قابلیت های جالبی پیدا می کنند. لباس های فراوانی در طول مراحل وجود دارند که می توانید آن ها را بدست آورده و از قابلیت هایشان استفاده کنید و حتی در مواقع خاص می توانید خیلی سریع آن ها را عوض کنید.

 

LEGO.Batman.2. دانلود بازي LEGO Batman 2 DC Super Heroes براي PC

 

porya pishva_pegman pishva بازدید : 18 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

عنوان یک بازی سوم شخص و شوتر برای PC می باشد که داستان بازی در آینده ای رخ می‌دهد که دشمنانی ناشناخته به نام Lutadore به زمین حمله ور شده اند. تکنولوژی آن‌ها بسیار پیشرفته تر از انسان‌ها است. آن‌ها دارای سلاح‌هایی هستند که می‌تواند جاذبه را کنترل کند. Lutadoreها با استفاده از این سلاح‌ها به راحتی سیستم‌های دفاعی انسان‌ها را از کار انداخته اند و تمام شهرها را نابود کرده اند. نیروهای بیگانه توانسته اند با این قدرت کنترل شهرها را به دست بگیرند و دنیای ما را به سمت نابودی پیش ببرند. آن‌ها توانسته اند با جاذبه صفر مکانیزم برخی از قسمت‌های شهر را تغییر دهند و سیستمی‌را به وجود بیاورند که با استفاده از آن همه چیز دگرگون می‌شود. بازیکنان خود را در نقش دیویس راسل (Davis Russel) و همکارش که لیو دلگادو (Leo Delgado) نام دارد، مشاهده خواهند کرد. آن‌ها بخشی از نیروهای امنیتی شهر هستند که می‌خواهند با حمله بیگانه‌ها مبارزه کنند، اما دلیل این مبارزه تنها تبدیل شدن به یک قهرمان نیست. دیویس در روز حمله نیروهای بیگانه دخترش را گم می‌کند و به همین دلیل قصد دارد او را پیدا کند.

 

inversion دانلود بازي Inversion براي PC

 

porya pishva_pegman pishva بازدید : 32 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

چند پیش نسخه ی دموی بازی PES 2013 منتشر شده که به علت آزمایشی بودن ، شرکت سازنده یعنی کونامی تنها چند تیم برای این نسخه قرار داده بود . با دانلود پچ Unlock 50 teams patch می توانید ۵۰ تیم از محبوب ترین تیم های دنیا از جمله بارسلونا و رئال مادرید را در نسخه ی دموی خود داشته باشید و از PES2013 لذت ببرید !‌ برای مشاهده لینک دانلود و لیست تمامی موارد اضافه شده به ادامه ی مطلب مراجعه فرمایید .

 

PES 2013 اضافه كردن 50 تيم در PES 2013 با پچ Unlock 50 Teams Patch

 

porya pishva_pegman pishva بازدید : 39 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

یک بازی بسیار سریع است ، نکته جالب اینجاست که در Sniper Challenge هیچ گونه توانایی حرکت کردن حتی به چپ و راست را هم نخواهید داشت . مامور ۴٧ در پشت بام یکی از ساختمان های شیکاگو قرار گرفته و تنها در زمان ١۵ دقیقه فرصت دارد تا محل را از وجود دشمنان پاک کرده و آن جا را تر ک کند. البته بازی به همین آسانی هم نیست و باید به مانند یک تک تیرانداز هوش و ذکاوت بسیار بالایی در کشتن اهداف داشته باشید. یک گلوله از دست رفته ، کشتن فردی در جلوی فردی دیگر یا یک اشتباه کافیست تا هدف مورد نظر از ترور خود خبر دار شده و با استفاده از هلکوپتر از محل فرار کند. در این جور مواقع تیراندازی بسیار مشکل تر از قبل شده و با توجه به هوش مصنوعی بسیار خوب و حیرت انگیز دشمنان تقریبا باید دیگر منتظر بازی مجدد شوید. صحبت از هوش مصنوعی شد بد ندیدیم تا نگاهی موشکافانه تر به این بخش داشته باشیم. عکس العمل ها و تغییر حالت های دشمنان بسیار طبیعی از کار در آمده است. مثلا اگر تیری اشتباه در نزدیکی آن ها شلیک کنید به سرعت تغییر حالت داده و موضع دفاعی خواهند گرفت. البته با توجه به این که هیچ کدام مکان مورد نظر شما را نخواهند فهمید اغلب سعی می کنند تا جایی امن برای خود پیدا کنند. قابلیت دیدن دشمنان حتی از پشت دیوار که درHitman: Absolution هم نمایشی از آن را دیده ایم در Sniper Challenge هم مورد استفاده قرار گرفته که توانسته به راحت تر شدن کار کمک شایانی کند.

 

| کرک فیکس بازی به صورت جداگانه به پست افزوده شد |

 

Hitman Sniper Challenge دانلود بازي Hitman: Sniper Challenge براي PC

porya pishva_pegman pishva بازدید : 26 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

داستان بازی I Am Alive در شهر شیکاگو آمریکا اتفاق می افتد؛ شیکاگویی که با آنچه در فیلم ها و بازی های دیگر (مانند Driver 2) دیده اید بسیار تفاوت دارد. در اینجا شیکاگو در اثر یک زمین لرزه بسیار مهیب تخریب شده و تمام راه های ارتباطی این شهر با سایر نقاط قطع شده و این در حالی است که مناطق و شهر های اطراف با بحرانی دیگر به نام کم آبی مواجه اند .به نظر می رسد که اتمسفر سنگینی بر بازی حاکم باشد و طراحان در بیشتر بازی می خواهند حس ترس و تنهایی و سکوت را به بازیکن منتقل کنند.بعد از این زلزله ۱۰٫۳ ریشتری که در شیکاگو آمده، تیم های نجات نتوانسته اند بسیاری از آسیب دیده ها را نجات دهند و میلیون ها نفر در زیر آوار جان باخته اند. قهرمان اصلی بازی شخصی معمولی و از طبقه متوسط جامعه به نام “آدام کولینس” است که در اثر این زلزله دوست دخترش را گم کرده و می خواهد برای نجات جان او شیکاگوی خراب شده را زیر و رو کند؛ اما غافل از این که در این راه جان خودش به خطر می افتد.

 

I AM ALIVE دانلود بازي I Am Alive براي PC

 

porya pishva_pegman pishva بازدید : 24 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

بازی Tony Hawks Pro Skater HD که با نام مختصر THPS شناخته شده است یکی از بازی های محبوب Arcade می باشد که دارای سبک بازی ورزشی اسکیت بورد است و می تواند ساعت ها شما را مشغول نماید . در این بازی شما می بایست تمام تلاش خود را برای گرفتن امتیاز انجام دهید و با اسکیت حرکات نمایشی انجام دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید . بازی دارای ۷ مرحله و استایل متنوع از بازی های THPS 1 ، ۲ و ۳ می باشد . این نسخه توسط شرکت Robomodo از نو طراحی شده است تا تمام انیمیشن ها و حرکات بازی و پلیر واقعی تر به نظر برسند . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی زیبا را به همراه لینک دانلود نسخه ی معتبر SKIDRWO مشاهده نمایید .

 

Tony Hawks Pro Skater HD دانلود بازی Tony Hawks Pro Skater HD برای PC

porya pishva_pegman pishva بازدید : 16 چهارشنبه 03 آبان 1391 نظرات (0)

در بازی Crash Time 5 Undercover دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید.

 

Crashtime 5 Undercover-RELOADED

 

Crash Time 5 Undercover PC دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 106
  • بازدید کلی : 2,129